Translator

Tuesday, July 06, 2010

原来我有双富贵手~

我并非是生长在富贵家族,也没有天生有富贵纤指~

自从看了夏娃的未来媳妇,原来我是真的有双 富贵手


这证明我在家不是白吃米,是有做家务的,哈哈~

因为我的指纹完全毁了……如果要去办身份证、护照或开银行户口,可能会面对困难……

到时候,会不会被误以为非法外劳啊???

如果我介入偷窃案,应该很难捉到我吧?呵呵~

20 COMMENTS:

Kelvin said...

Wat happened to ur fingers???

August Yang said...

会痛吗?我看过报纸说:垃圾酵素对这有帮助哦!

❤超级无聊的大小姐❤ said...

我跟你一樣
我的手也是這樣咯
可是我覺得很不美叻

验光师 said...

要多用hand lotion了!

lysiew said...

aiyoh, why your hand become like that de...
i don't think you done too much housework (hahaha)...is your hand too dry ady lah
apply some hand cream or lotion lah, girl...

发白日梦^^ said...

涂些lotion吧!!
证明你孝顺咯!!哈哈~

Firechicken said...

Put some body milk will be better ,this also prove that u r good house wife ,wakaka.

乐淇 said...

看来你做很多家务哟~

猪公主 said...

是不是用了什麽洗碗精之类的?!
我妈也是有时会对这些产品敏感的~
你要好好照顾你的玉手哦!!要是真的敏感就不要在碰了哦~

SuwEi said...

搽一点moisturizer吧~

PeckWm said...

Is that really your hand? you should apply lotion and keep ur self away from those cleaning product, poison!

take good care!

Candlelyn said...

❤超级无聊的大小姐❤:
是咯~很丑~看来你也是做很多家务的,呵呵~

验光师:
有用,可是没常用,太懒了~

lysiew:
hahahaha...why u know de?
so clever~(orchid ar?waakaka), actually my skin very sensitive with detergent, especially after washing dishes and clothes.

发白日梦:
哦,我可以吃骗吃了,我是'孝顺女'~哈哈~

Firechicken:
sometime i do put hand lotion(actually need everyday bah)~ but lazy only..good housewife? dunno o, but i hope my future hushband can do all houseworks lor, (dreaming....)

乐淇:
哈哈~是咯!!(心虚……)

猪公主:
是咯,我觉得也是~不过,不洗不行,老妈会不高兴!

SuwEi:
有搽……可是不努力而已~呵呵~

PeckWm:
yup~my hand....like grandma's hand, right? *sob sob*~
that's impossible to keep away the cleaning product, haiz...

河后離村沙 said...

很乖!做家务...
可是手也要顧哦

lysiew said...

girl, do you know that this world got one invention called: hand glove leh...u can wear it during wash dishes, clothes even wash toilet...haha. then u can avoid from contact with the chemical that will make ur hand sensitive loh.

Candlelyn said...

河后離村沙:
哈哈~扮‘乖’罢了~

lysiew:
yahor, why i never think that!! haha!! may be my house dun have gloves at all, and my mum dun have such problem, so never wear glove. i will a pair gloves later, u just remind me!! kaka~

PeckWm said...

Take good care of your hand! those thing are too sensitive, wear glove if you wan to wash your cloth lo!
take care

Candlelyn said...

PeckWm:
thanks, i will take care for it~100% take care!!
i love my hand, sob sob~

Icia Tulip said...

哈咯...你好...无意间在google search 富贵手时找到你的blog...因为我自己也是有富贵手...你这篇blog真的是说出我的心生...做ic文件真的很辛苦,而且作贼应该也不会被发现...哈哈...的空我们可以交流下... =D

Candlelyn said...

Icia Tulip:
嘿,你好!谢谢你的留言哦!
我的富贵手到至今都还没完全痊愈呢~ 看看我的po的这篇,哇~已经是3年前的帖了,看来我应该去专科看诊了,呜呜呜~~~T_T

Icia Tulip said...

哈哈~富贵手是不会痊愈的噢...我从小学到现在手都是这样~看过很多专科,他们都是给我涂一些cream...可是都没有用...哎~我看我们任命吧~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...